Торгівля Іспанії з іншими державами швидко зростала протягом др. пол. 20 століття. Проте й досі баланс зовнішньої торгівлі товарами Іспанії зводиться з дефіцитом. У значній мірі він покривається доходами від іноземного туризму.
Найбільша стаття експорту за вартістю — автомобілі. Крім того, значне місце займають інші транспортні засоби (трактори, мопеди), машини й електропобутові прилади, сталь і сталеві вироби, текстиль і текстильні вироби, взуття, цитрусові, оливки і оливкова олія, вина, риба. Частка продовольчих товарів складає 20% іспанського експорту. Трохи менше трьох четвертих експорту (73% у 2009 році) припадає на країни ЄС. Найбільше експортує Іспанія до Франції (19,3%), Німеччини (11,8%), Португалії (9,6%), Великобританії (9,1%), Італії (9,1%). На США припадає 4% експортних операцій, на країни групи МЕРКОСУР (Аргентина, Бразилія, Парагвай, Уругвай) - 7%. Зростають обсяги торгівельних операцій із Японією.
В структурі імпорту на першому місці стоять енергоносії, головним чином нафта і нафтопродукти. Імпортують також кукурудзу і соєві боби, машинне обладнання і хімікати, чорні метали. На країни ЄС припадає 67% імпорту. Найбільші обсяги товарів до Іспанії надходять з Франції (18%), Німеччини (16,5%), Португалії (15,7%), Італії (8,8%), країн Бенілюксу (4,8%), США (6,2%), країн МЕРКОСУР (4,8%) та Японії (2,9%).
Загальний обсяг іноземних інвестицій в економіку Іспанії в 1991 сягнув 27,6 млрд. дол. (особливо велика їх частка у промисловості). Основним інвесторами в економіку Іспанії є країни ЄС та США.
В той же час У Іспанії налічується 857 центральних офісів корпорацій із зарубіжними філіями (останніх більше 7,5 тис). Основними іспанськими інвесторами є "Endesa", "Repsol-YPF","BSCH", "BBVA", "Telefonica". Найдинамічніше росли іспанські зовнішні капіталовкладення в фінансовій сфері – 41% від усіх іспанських інвестицій за кордоном. Також вагомі інвестиції вкладаються іспанськими підприємцями у енергетичну, промислову (по 20%) і телекомунікаційну (15%) сферу. Розподіл інвестицій з Іспанії за регіонами світу наступний: Латинська Америка - 55,6 %, країни Європейського Союзу - 35,9 %, США - 4,65%, Африка - 2,60%, Азія - 0,55%, Східна Європа - 0,4%, решта країн світу - 0,3%.