З кінця 70-х років минулого сторіччя сфера послуг у Китаї отримала достатньо швидкі темпи розвитоку. Це проявляється, головним чином, у двох напрямках.
По-перше, безперервно розширюються масштаби сервісу. За статичними даними, з 1978 по 2002 рік додаткова вартість сфери послуг у Китаї піднялася з 86 млрд. 50 млн. юанів до 3 трил. 453 млрд. 300 млн. юанів, тобто збільшилася в 39 разів, річний приріст склав 10% і вище. Частка доданої вартості сфери послуг у валовому внутрішньому продукті теж зросла з 21,4% у 1979 році до 33,7% у 2002 році. У 2003 році сфера послуг хоч і опинилася під впливом епідемії атипової пневмонії і стихійних лих, але все ж вона, як і раніше стрімко розвивалася.
По-друге, сфера послуг у Китаї стала основним джерелом для працевлаштування. Чисельність працівників, зайнятих у сфері послуг, різко зросла з 48 млн. 90 тис.осіб в 1978 році до 210 млн. осіб у 2002 році. Таким чином, число працівників, зайнятих у сфері послуг, збільшилося в 2 рази.
Зараз сфера послуг у Китаї охоплює багато областей громадського життя, наприклад, такі, як громадське харчування, туризм, роздрібна торгівля, фінанси, страхування, інформатика, транспорт, реклама, бухгалтерія, ріелторська сфера тощо. Згідно з планом розвитку, до 2020 року частка доданої вартості сфери послуг у валовому внутрішньому продукті підвищиться з однієї третини (на даний час) до однієї другої.