Країна має всі види транспорту: автомобільний, залізничний, повітряний, трубопровідний, водний (річковий і морський).Транспортна система Польщі склалася як частина єдиної транспортної системи соціалістичних країн, тому переважають напрями транспортних магістралей Захід-Схід.
Залізниці перевищують автошляхи за протяжністю (30 тис.км) та можливостями вантажоперевезень. Оскільки велику частку у транзитах у минулому становив реекспорт радянської сировини, частина залізниць нині не завантажена. Найбільш завантажені тепер залізниці Верхньосілезького району, якими перевозиться вугілля. Третина залізниць електрифікована, зокрема найважливіші магістралі від Сілезії та Кракова через Варшаву до "Труймяста", від Сілезії до Щецина, а також вся польська частина транс'європейської магістралі "Гамбург-Берлін-Варшава-Мінськ-Москва".
Останнім часом автомобільні вантажоперевезення перевищують залізничні. Довжина автошляхів - 150 тис. км. Особливо густа мережа автошляхів історично склалася на заході, південному заході та у центрі. Автомобільний транспорт традиційно лідирує у внутрішніх пасажироперевезеннях. Мережа автомобільних шляхів досить щільна, насиченість ними сільської місцевості пояснюється потребою у вивезенні сільськогосподарської продукції. Але найбільшу пропускну здатність і на сьогодні мають автобани "воз'єднаних земель", збудовані німцями ще в часи підготовки до Другої світової війни.
Річкові перевезення здійснюються річками Одра, Вісла та каналами. Найосвоєнішим є напрям Верхньосілезький район - Балтика. Вісла й Одра пов'язані каналами між собою, а також з Ельбою на заході та Дніпром на сході. Значення Одри як транспортної артерії набагато більше, ніж Вісли. Одра дає вихід у море промисловим виробникам Верхньої і Нижньої Сілезії завдяки Глівіцькому "вуглевозному" каналу; умови судноплавства на Одрі суттєво поліпшені людиною.
Морські порти - Щецин, Гданськ Гдиня, Свиноуйсце. Польща має великі морські торговий і рибальський флоти. Велике значення морського транспорту для Польщі пояснюється її роллю у міжнародному поділі праці. Морськими воротами країни є порти Гданськ, Гдиня, Щецин, Свиноуйсьце. Головні порти - Гданськ і Щецин - гирлового типу, здатні приймати судна дедвейтом до 100 тис. тон. Пізніше збудовані Гдиня і Свиноуйсьце приймають й більші кораблі. У Гдині діє сучасний контейнерний термінал. Чехія, Словаччина та Угорщина портом приписки своїх морських флотів мають польський Щецин.
Трубопровідні магістралі мають східно-західний напрям, внаслідок орієнтації на транзит російської нафти до Західної Європи. Нині будується мережа трубопроводів меридіонального напряму для закупівлі північноєвропейської та близькосхідної нафти.
Авіаційний транспорт важливий лише у зовнішніх пасажироперевезеннях. Найбільшим польським аеропортом є варшавський аеропорт Окенцє. Міжнародні перельоти здійснюються і з інших міст Польщі. Послуги, що пропонуються пасажирам польськими авіалініями і аеропортами, відповідають високим світовим стандартам. Всі польські аеропорти мають надійне транспортне сполучення з центром міст, поблизу яких вони знаходяться.