Основними транспортними шляхами усередині країни є автодороги. Система автодоріг досить розвинена та складна, ряд автодоріг перетинають вологі ліси Амазонії. Проте у деяких районах під час тропічних злив автодороги стають важкопроходимими та небезпечними.
Протяжність автошляхів — 1,7 млн.км, із них 8% — з твердим покриттям.
Довжина залізниць загального користування – понад 32 тис. км. Залізниці у Бразилії загалом застарілі та використовуються майже виключно для перевезення вантажів. Існує лише декілька діючих пасажирських залізниць, найдовша — між містами Белу-Оризонті та Віторія.
Протяжність річок, судноплавних протягом року, перевищує 31 тис. км. Найзручніші водні шляхи (Амазонка з притоками, Сан-Франсиску, Парана, Парагвай) знаходяться далеко від основних господарських центрів країни. У Амазонії річковий транспорт є основним. Великі океанські судна можуть заглиблюватися всередину континенту Амазонкою на 3700 км.
Морський транспорт традиційно був дуже важливим у Бразилії, хоча зараз він також використовується майже виключно для перевезень вантажів. Велике значення мають каботажні перевезенняя вздовж Атлантичного узбережжя. Майже всі великі міста уздовж бразильського узбережжя є також важливими торговими портами. Головні морські порти — Ріо-де-Жанейро, Сантус, Ріу-Гранді, Пара-наґуа, Порту-Алеґрі, Белен, Салвадор. Бразилія має значний морський торговельний флот — близько 10 млн т дедвейту. Всього Бразилія має біля 50 тис. км водних шляхів.
Авіаційний транспорт зараз швидко розвивається.
Лідерами перевезень у Бразилії є компанії Vasp і Transbrasil. У Бразилії діє 3277 аеропортів (1999 рік), проте майже всі міжнародні рейси йдуть до міжнародних аеропортів Гуарульос в Сан-Паулу або Галеано в Ріо-де-Жанейро. З останнього часу кілька рейсів йдуть до аеропортів міст Бразиліа і Форталеза. Із посиленням південноамериканської інтеграції очікується, що все більше аеропортів будуть відкриватися для міжнародних рейсів протягом наступних років.