Увійти  \/  Зареєструватися  \/ 

Вхід на сайт

Зареєструватися

Введене Вами ім'я недійсне.
Будь-ласка, введіть допустиме ім'я користувача. Без пробілів, у всякому випадку 2 , НЕ повинно бути символів: < > " ' % ; ( ) &
Пароль недійсний.
Ваші паролі не збігаються. Будь-ласка, введіть Ваш пароль в поле пароля та повторно введіть його в полі підтвердження.
Недійсна адреса електронної пошти
Адреси електронної пошти не збігаються. Будь-ласка, введіть Вашу адресу електронної пошти в поле адреси електронної пошти та повторно введіть адресу у полі підтвердження.
* * Обов'язкове поле

Туризм в Мексиці

Туризм в Мексиці є важливою галуззю економічної діяльності для країни, за масштабами одними з найбільших у світі. Мексика входить у десятку найбільш відвідуваних країн у світі з 21,5 млн. відвідувачів у 2009 році, і найбільш відвідуваною іноземними туристами країною в Латинській Америці.

Доходи від іноземних туристів досягли 11270 млн доларів США в 2009 році; Мексика охопила 15,25% міжнародного туристичного ринку Америки, зайнявши друге місце на континенті після США. У 2005 році туризм забезпечив 5,7% національного доходу від експорту товарів і послуг, на туризм припадає 14,2% робочих місць в мексиканській економіці. Це четверте найбільше джерело валютних надходжень для країни.

Основні визначні пам'ятки Мексики - руїни стародавньої мезоамериканської культури, колоніальних міст і курортів. Помірний клімат країни, з культурно-історичної спадщиною - злиттям європейської культури (зокрема, іспанської) і мезо-американської культури - також зробили Мексику привабливим світовим туристичним центром. Переважна більшість іноземних туристів, які відвідують Мексику, прибувають зі США та Канади. Наступна за величиною група туристів - з Європи та Азії. Невелика кількість туристів також приїжджають з країн Латинської Америки.

Туризм у Мексиці викликав значний економічний ефект для країни, і постачальники послуг звертають все більше уваги на залучення і вітчизняних туристів шляхом створення нових полюсів розвитку туризму і відпочинку: були покладені завдання вивчення смаків та вподобань мексиканців у дні відпочинку, були оновлені і відновлені дороги і транспорт,  розвантажені найбільш завантажені аеропорти, оновлені телекомунікаційні системи, відкриті кредити на побудову нової інфраструктури у готельному, гральному бізнесі, відкриття букмекерських контор, поліпшення санітарних умов та безпеки у зонах відпочинку.

За індексом туристичної конкурентоспроможності (TTCI) у 2011 році, Мексика досягла 43-ї позиції у світі, займає 1-е місце серед країн Латинської Америки і 4-е місце.

Секретаріат з питань туризму в Мексиці вносить зміни у економічну політику у зв'язку з відновленням після важких втрат, понесених галуззю туризму у 2009 році, викликаних глобальною економічною кризою та проблемою грипу H1N1.  У 2010 році Секретаріат розпочав кампанію для поліпшення міжнародного іміджу Мексики в області охорони здоров'я і безпеки, намагаючись показати, що проблеми безпеки є результатом необ'єктивного відображення ситуації через місцеві та іноземні ЗМІ.

Мексиканський уряд стверджує, що відсутність безпеки і насильство не є особливою якістю Мексики, що дані риси проявляються також і в інших країнах світу, а високий рівень злочинності у деяких мексиканських містах не відображає загальної ситуації в усій країні. Політика спрямована на відновлення довіри міжнародного туризму та інвесторів, на очищення пляжів міжнародного значення, на залучення інвестицій в екотуризм та до громад корінних народів в інтересах сталого розвитку, на підсилення заходів безпеки для туристів і контролю за неналежною поведінку іноземці, вживанню наркотиків, торгівлі людьми і сексуального насильства щодо неповнолітніх.

У зв'язку зі скаргами громадян і мексиканських туристів в країнах Азії, Центральній Америці, Південній Америці та Європі явище H1N1, мексиканський уряд розробив різні програми для посиленого розвитку внутрішнього туризму, схожі на політику США у туристичній галузі. Однією з таких програм є організація круїзів Мексикою, проводяться екскурсії по островах і портових курортах країни та пропонують всі необхідні зручності для вимогливих мексиканських туристів для того, щоб мексиканці не змушені були робити документи для отримання віз або витрати на медичні сертифікати.

Секретар з питань туризму у Мексиці Алехандро Рохас Діас Дуран заявив, що Мехіко перетвориться на Gay Friendly місто на зразок міст у США, Південній Америці та Європі, і що гомосексуальні пари зможуть проводити свій медовий місяць в цьому місті. Він підкреслив, що із п'яти мільярдів доларів економічного ефекту, породженого туристичною діяльністю в місті, 8% припадає на гей-туризм. Однак, ця заява викликала суперечки серед мексиканського суспільства, оскільки люди побоюються, що такі ж явища будуть розвиватися і в інших туристичних міст в країні.

Хоча масовий туризм є основним національним доходом на душу населення, мексиканські власті прагнуть привернути увагу туристів до обізнаності про захист навколишнього середовища і культури. Острови Ревілья-Хіхедо, також відомий в як "мексиканські Галапагоси" прикладом нового, альтернативним підходу до туризму, де ставиться акцент на екотуризм. У зв'язку з витонченою і делікатною  екосистеми мексиканських тихоокеанських островів, постачальники послуг зобов'язані здійснювати екскурсії в малих групах, щоб побачити природну красу острова і підводний світ, що їх оточує, займатися дайвінгом і пішим туризмом. Круїзи на острови Ревілья-Хіхедо розпочинаються у портах Мансанільо і Кабо-Сан-Лукас.

Інші статті про Мексику

Загальна площа Мексики складає 1,97 млн. км. кв, у тому числі близько 6 тис. км.кв островів у Тихому океані (включаючи острів Гуадалупе і архіпелаг...
Найбільш значні геологічні структури Мексики – складчасті зони Східної і Західної Сьєрра-Мадре, Сонорський блок, блок півострова Нижня Каліфорнія,...
Більшy частина Мексики займають Мексиканське нагір'я з хребтами Східна Сьєрра-Мадре (4054 м), Західна Сьєрра-Мадре (3150 м) і Поперечна Вулканічна Сьєрра...
Мексика багата різними корисними копалинами: нафтою, рудами срібла, бісмуту, стибію, ртуті, свинцю і цинку, кадмію, міді, золота, заліза, флюоритом,...
Мексика належить до країн із значними регіональними кліматичними відмінностями. Клімат більшої частини Мексики (на південь від північного тропіка)...
Грунти. На північному заході переважають сіроземи і примітивні грунти пустель, що часто представляють собою слабко змінені гіпсові і карбонатні кори...
Чисельність населення — 112,5 млн осіб (2010 рік, 11-е місце у світі, 2-е в Латинській Америці після Бразилії). Населення країни зростало швидкими...
Система розселення. Основна частина населення Мексики концентрується у центральній частині країни, займаючи сприятливі для проживання людей міжгірські...
Національний склад населення. Мексика, як і будь-яка країна американського континенту, багатонаціональна держава. У статті 2 Конституції Мексики країна...
Мексика входить у трійку найбільш розвинених латиноамериканських країн разом з Бразилією та Аргентиною, далеко випереджаючи інших. Визначальними чинниками...
У кінці ХХ століття Мексика займала одне з провідних місць в світі з видобутку срібла, флюориту, графіту, руд бісмуту, стибію, ртуті, арсену, сірки,...
В обробній промисловості найбільш розвинуті чорна та кольорова металургія, машинобудування, хімічна та нафтохімічна, бавовняна, харчосмакова...
Після мексиканської революції (1910-1917) в Мексиці була реалізована земельна реформа на основі статті 27 Конституції, яка включала передачу або вільний...
ЗМІ в Мексиці перебувають в приватній власності з 1990-х років. Раніше існували напівдержавні компанії, таких як "Телефонос де Мексіко" і "Мексика...
Освіта та культура на території сучасної Мексики розвивалися протягом декількох тисячоліть: народи майя та ацтеків мали свої писемність, мови, мистецтво і...
Відсутність зручного транспортного зв'язку, що обумовлювалося особливостями рельєфу країни, тривалий час гальмувала її економічний розвиток. Нові види...
Туризм в Мексиці є важливою галуззю економічної діяльності для країни, за масштабами одними з найбільших у світі. Мексика входить у десятку найбільш...
Господарство Мексики є експортно-орієнтованим. Це одна з найбільш відкритих країн для торгівельної діяльності, і країна, що уклала найбільшу кількість...

Географічна наука