Увійти  \/  Зареєструватися  \/ 

Вхід на сайт

Зареєструватися

Введене Вами ім'я недійсне.
Будь-ласка, введіть допустиме ім'я користувача. Без пробілів, у всякому випадку 2 , НЕ повинно бути символів: < > " ' % ; ( ) &
Пароль недійсний.
Ваші паролі не збігаються. Будь-ласка, введіть Ваш пароль в поле пароля та повторно введіть його в полі підтвердження.
Недійсна адреса електронної пошти
Адреси електронної пошти не збігаються. Будь-ласка, введіть Вашу адресу електронної пошти в поле адреси електронної пошти та повторно введіть адресу у полі підтвердження.
* * Обов'язкове поле

Суспільна та соціальна географія

Олександр Гладкий
Олександр Гладкий
Олександр Віталійович Гладкий - доктор географічних наук, доцент кафедри економі
Блогер наразі offline
- 24 лютого 2011 Студентам 26 Коментарів

Шановні студенти!

Господь судив мені викладати в Київському університеті курс "Суспільна та соціальна географія". 
Мені дуже хотілося б дізнатися, як сприймаються ці курси широкою студентською громадськістю.
Мета: спробувати їх удосконалити, модернізувати, прилаштувати до потреб студентства.
Прошу всіх бажаючих ОБ'ЄКТИВНО оцінити такі позиції:
1) чи потрібні такі курси, якщо так, то для чого, як ви будете використовувати його матеріали в подальшому
2) що в би хотіли почути та побачити на цих дисциплінах?
3) Які матеріали з тих, що вже викладались на курсах, були для вас найбільш цікавими та корисними?
4) Що ви можете запропонувати для удосконалення проведення лекційних занять: нові методики, підходи і т.д.
Будь ласка, оцінюйте об’єктивно. Я завжди виступав прибічником правди у відносинах між людьми і дуже не люблю, коли кривлять душею.

Ключові слова: -
Переглядів: 2153

Про автора

Олександр Гладкий

Олександр Віталійович Гладкий - доктор географічних наук, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

Зворотні посилання

Зворотнє посилання для цього запису

Коментарі

Гість
ФАНАТ 17 травня 2011 · Редагувати Відповісти

Лекції позаду, залік теж. Прикро лише те, що усе обірвалося на найцікавішому...Залишилися виключно приємні враження. Хоча особисто у мене була нормальна ситуація із балами, думаю, отримати деякий бонус було приємно всім, тимпаче, що ніхто цього не очікував. Тому від імені усього потоку - ДЯКУЄМО!

Олександр Гладкий
Олександр Гладкий
Олександр Віталійович Гладкий - доктор географічних наук, доцент кафедри економі
Блогер наразі offline
Олександр Гладкий 19 травня 2011 Відповісти

Мені теж шкода, що обірвалося. Це не з моєї провини: просто першої лекції у нас не було (якщо пам'ятаєте, я був у відрядження у Львові), а також ще одна лекція пропала через травневі свята і перенесення пар. Тому й не встигли весь матеріал пройти. А про залік скажу так: я робив акцент на тих людях, обличчя яких бачив на лекціях постійно. Плюс - записи в "Списку Шиндлера", плюс бали. А втім, дякую за високу оцінку моєї скромної праці. Сподіваюсь, доживу до того, щоб побачитись на старших курсах.

Гість
Тетяна 03 травня 2011 · Редагувати Відповісти

Шановний Олександр Віталійович,
а як бути тим хто пропустив останні дві лекції?
як отримати залік?
(при наявності усіх конспектів та високих балів)

Олександр Гладкий
Олександр Гладкий
Олександр Віталійович Гладкий - доктор географічних наук, доцент кафедри економі
Блогер наразі offline
Олександр Гладкий 07 травня 2011 Відповісти

Якщо у вас є всі лекції та конспекти, а також високі бали за семінари - вам немає чого хвилюватися. 13 числа та ще й у пятницю... на заліку, який, вірно, триватиме, десь до години 13-ї.... Немає чого хвилюватися...

Гість
человек 06 березня 2011 · Редагувати Відповісти

Хочется высказать свое мнение про лекции на англ. Было бы очень классно провести пару таких лекций, предварительно выдав нам (студентам) текст на украинском, т.к. многим опыт слушания лекции на англ. языке будет очень полезен.
П.С.: по ССГ самые офигенные лекции в этом семестре :)

Олександр Гладкий
Олександр Гладкий
Олександр Віталійович Гладкий - доктор географічних наук, доцент кафедри економі
Блогер наразі offline
Олександр Гладкий 08 березня 2011 Відповісти

Дуже складно. Я можу спробувати. Це не так просто. Але у мене вже були такі думки: напр. український текст йде на слайдах, англійський - у розмовному викладанні. Як вам такий варіант?

Гість
человек 08 березня 2011 · Редагувати Відповісти

Вери найс. Я только за!

Гість
Вільний слухач 08 березня 2011 · Редагувати Відповісти

Коли вже народ так хоче лекції англійською, то запропонований варіант був би ідеальним.

Гість
Вільний слухач 06 березня 2011 · Редагувати Відповісти

Теми рефератів уже є, це добре. Але хотілося б отримати якісь рекомендації щодо написання..

Олександр Гладкий
Олександр Гладкий
Олександр Віталійович Гладкий - доктор географічних наук, доцент кафедри економі
Блогер наразі offline
Олександр Гладкий 08 березня 2011 Відповісти

Рекомендації такі: обсяг до 5 сторінок. Використовуйте різні(!) дежрела, щоб було цікаво. Не списуйте все підряд. Спробуйте підійти творчо. Суспільство різних кріїн дуже різниться і має не лише національні та релігйні відміни, але й відміни у сприйнятті реальності і свого місця в світі. Так, китайці на всіх географічних картах світу ставлять в центр композиції свою країну, росіяни - свою і т.д. А мешканці якоїсь африканської Буркіна-Фасо, чи Малі взагалі не знають часто, в якій країні живуть. Це їх не цікавить. Не писемні. Ремоендації такі, що треба описати тип суспільства країни, характерні риси суспільного розвитку (адм.-тер. устрій, політ. лад, міжнародну орієнтацію), плюс показати, місце країни в МПП, рівень теритоіральної сформованості суспільства (міста, агломерації, мегалополіси, урбанізація тощо), сучасні тенденції розвитку суспільства (чим живуть люди, чим зайняті, які у них надії і сподівання), а також проблеми суспільного розвитку. Взагалі, чцткого плану немає. Тому це й творча рообта. І відрізняєтсья від стиснених офіційними рамками шкільких рефератів.

Гість

Шановний Олександре Віталійовичу!
Ваші лекції є, безумовно, дуже цікавими і змістовними. Вони несуть багато позитиву та на них ніколи не буває нудно. Особливо подобаються Ваші коментарі до слайдів :))) Проте було б ще цікавіше, якби Ви показували якісь уривки з наукових фільмів)
Це зробило б роботу на лекції наочнішою і цікавішою!

Олександр Гладкий
Олександр Гладкий
Олександр Віталійович Гладкий - доктор географічних наук, доцент кафедри економі
Блогер наразі offline
Олександр Гладкий 18 квітня 2011 Відповісти

Із задоволенням би показував. Тим більше, що такі фільми у мене є. Але... Але в наших аудиторіях немає аудіо-систем. А з динаміків самого ноутбука ніхто нічого не почує. Втім, спробую щось зробити.

Гість
Вільний слухач 18 квітня 2011 · Редагувати Відповісти

Аудіосистеми, можливо є в інформаційному центрі. Але, мабуть, уже пізно...лекції закінчуються

Олександр Гладкий
Олександр Гладкий
Олександр Віталійович Гладкий - доктор географічних наук, доцент кафедри економі
Блогер наразі offline
Олександр Гладкий 21 квітня 2011 Відповісти

Немає. Я з ними постійно контактую. Є лише малесенькі 10 ватні колоночки для персональних ПК, розраховані на малюсінькі кімнатки... Пробував. Нічого не чутно... Заявку подав, подав ще заявку на стаціонарний проектор та екран, щоб кожного разу не тягати, але... Але.

Гість
географ 04 березня 2011 · Редагувати Відповісти

Хотілося б дізнатися, у якій формі та по якому матеріалу(лекці йгому чи семінарському) будуть проходити модульні контрольні роботи?

Олександр Гладкий
Олександр Гладкий
Олександр Віталійович Гладкий - доктор географічних наук, доцент кафедри економі
Блогер наразі offline
Олександр Гладкий 08 березня 2011 Відповісти

Думаю, найбільш прийнятною буде така форма: письмові питання: 1 питання по лекціям, 2 - по семінарам, 3 - коротке визначення якогось терміну. По варіантам. Скоріш за все, модуль проведемо 14-19 березня. До дня географа точно. Давайте ваші власні пропозиції. Спобую врахувати.

Гість
Вільний слухач 27 лютого 2011 · Редагувати Відповісти

Курс, безумовно, потрібен. Він вносить нові фарби у вивчення нами географії(до цього ж бо була лише фізгео), обіцяє бути цікавим та насиченим. Інформація, отримана під час вивчення ССГ, потрібна для повноцінного життя у соціумі, повноти усвідомлення себе його частиною.
Хотілося б більше конкретики(хоча комусь.можливо, цікавішою є історико-теоретична частина). Цікаво було дізнатися про різні підходи щодо визначення місця суспільної географії у системі наук.
На лекціях говорилося про написання рефератів. Хотілося б якомога раніше отримати список тем, щоб вже у найближчий час розпочати роботу. А щодо проведення лекцій англійською мовою, гадаю, це буде нетолерантно по відношенню до значної частини студентів, котрі недостатньо добре володіють нею.

Олександр Гладкий
Олександр Гладкий
Олександр Віталійович Гладкий - доктор географічних наук, доцент кафедри економі
Блогер наразі offline
Олександр Гладкий 01 березня 2011 Відповісти

Теоретичні теми закінчуються. Далі буде більше конкретики, обіцяю. Спробую подати й різні концепції. А списки тем рефреатів вже передані викладачам, що ведуть практичні. Так що тримайте!

Гість
Василь 25 лютого 2011 · Редагувати Відповісти

Олександре Віталійовичу!
Ваші лекції цікаві, бо я не тільки не сплю (як це часто буває на парах), а й уважно слухаю і, що взагалі нечувано - детально записую (правда не завжди встигаю записати все - більшість абзаців закінчуються трьома крапками)
Соціальна географія - для мене взагалі найцікавіша частина, хоч я фізгеограф)))
а з приводу англійської мови - я тільки за (правда слід зазначити, що тоді треба буде розповсюдити текст українською - лише в нашій групі є двоє людей, які вивчають іспанську і двоє - німецьку, як основну)

Олександр Гладкий
Олександр Гладкий
Олександр Віталійович Гладкий - доктор географічних наук, доцент кафедри економі
Блогер наразі offline
Олександр Гладкий 26 лютого 2011 Відповісти

Обіцяю сповільнити темп. Ви мені кажіть на лекції - не мовчіть, я буду зупинятись. Перші 2 теми були складними, теоретичними. Далі піде суто географія - і має бути цікавіше. Принаймні, тексту буде не так багато. Про англійську лекцію - читайте між верхній коментар.

Залиште Ваш коментар

Гість
Гість 22 жовтня 2017

Географічна наука