Увійти  \/  Зареєструватися  \/ 

Вхід на сайт

Зареєструватися

Введене Вами ім'я недійсне.
Будь-ласка, введіть допустиме ім'я користувача. Без пробілів, у всякому випадку 2 , НЕ повинно бути символів: < > " ' % ; ( ) &
Пароль недійсний.
Ваші паролі не збігаються. Будь-ласка, введіть Ваш пароль в поле пароля та повторно введіть його в полі підтвердження.
Недійсна адреса електронної пошти
Адреси електронної пошти не збігаються. Будь-ласка, введіть Вашу адресу електронної пошти в поле адреси електронної пошти та повторно введіть адресу у полі підтвердження.
* * Обов'язкове поле

Суспільна та соціальна географія

Олександр Гладкий
Олександр Гладкий
Олександр Віталійович Гладкий - доктор географічних наук, доцент кафедри економі
Блогер наразі offline
- 24 лютого 2011 Студентам 26 Коментарів

Шановні студенти!

Господь судив мені викладати в Київському університеті курс "Суспільна та соціальна географія". 
Мені дуже хотілося б дізнатися, як сприймаються ці курси широкою студентською громадськістю.
Мета: спробувати їх удосконалити, модернізувати, прилаштувати до потреб студентства.
Прошу всіх бажаючих ОБ'ЄКТИВНО оцінити такі позиції:
1) чи потрібні такі курси, якщо так, то для чого, як ви будете використовувати його матеріали в подальшому
2) що в би хотіли почути та побачити на цих дисциплінах?
3) Які матеріали з тих, що вже викладались на курсах, були для вас найбільш цікавими та корисними?
4) Що ви можете запропонувати для удосконалення проведення лекційних занять: нові методики, підходи і т.д.
Будь ласка, оцінюйте об’єктивно. Я завжди виступав прибічником правди у відносинах між людьми і дуже не люблю, коли кривлять душею.

Ключові слова: -
Переглядів: 2650

Про автора

Олександр Гладкий

Олександр Віталійович Гладкий - доктор географічних наук, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

Зворотні посилання

Зворотнє посилання для цього запису

Коментарі

Гість
Кирило 25 лютого 2011 · Редагувати Відповісти

Шановний Олександре Віталійовичу!
Такі курси, безперечно, є потрібними. Вони необхідні для кращого розуміння нового. Я навчаюся на 1 курсі в групі РПС, тому з суспільною географією стикатися доведеться, як я розумію, часто. Саме тому, на мій погляд, знайомство з основами соціально-економічної географії варто починати якомога раніше: це дозволить сформувати цілісне уявлення про світ, що нас оточує, а не лише зосередитися на розгляді тільки його природної складової, що б мало місце, якби не було курсів із суспільної та соціальної географії.
На лекціях хотілося б більше чути про нові концепції, нові напрями, нові підходи, про передову суспільну географію, про сучасні її проблеми та пропозиції щодо їх вирішення, дуже цікаво було б ознайомитися з поглядами наукових шкіл Заходу та порівняти їх із такими в Україні.
Що стосується третього питання, то наразі дати відповідь дещо складно, оскільки сьогодні була тільки друга лекція. Особисто мені дуже цікаво було дізнатися про різні напрями соціології. Шкода тільки, що детально розглянули не всі з тих, що були названі.
Щодо 4-го питання... Мені було дуже важко встигати записувати те, що ви просили. Чи не можна зменшити обсяг текстової частини слайдів? Та замість бездумного переписування більше слухати і, таким чином, розуміти? Цікавою лишається ваша пропозиція щодо проведення лекція англійською мовою.

Олександр Гладкий
Олександр Гладкий
Олександр Віталійович Гладкий - доктор географічних наук, доцент кафедри економі
Блогер наразі offline
Олександр Гладкий 26 лютого 2011 Відповісти

Добре. Обіцяю зменшити текст - і більше його комендувати. Про сучасні наукові школи заходи вам має читати проф. Степаненко А. В. на другмоу курсі. Я б сам читав, але мені треба з ним розмежуватись в питаннях, щоб не було повтору. Втім, щось спробую зробити. Нарешті, англійською мовою я може прочитати 1-2 лекції, якщо збереться достатня група бажаючих. Давайте зберем підписи, або послухаємо точку зору ваших колег у цьому блозі. Якщо більшіть - "за", зробимо.

Гість
Це доля що Ви знову викладаєте у нас суспілку. Це фото з Канева.... 01 вересня 2011 · Редагувати Відповісти

http://cs10670.userapi.com/u28972617/doc/8692e23be98d/SAM_5906.jpg

Олександр Гладкий
Олександр Гладкий
Олександр Віталійович Гладкий - доктор географічних наук, доцент кафедри економі
Блогер наразі offline
Олександр Гладкий 04 вересня 2011 Відповісти

Так. Я аж ніяк не сподівався. Але декан сказав, що добрі справи треба завершувати. А наша завершальна стадія - екзамен взимку... А також, багато чого в минулому році залишилось поза увагою через брак часу...

Гість
Федір 04 листопада 2012 · Редагувати Відповісти

Олександр Віталійович. Хотів спитати, вас. я уже закінчив педагогічний інститут, вчитель географії. Зараз йду на заміну. Після закінчення інституту пішов в райвідділ але там глухо і з директорами говорив також, нічого путнього не вийшло але залишив свої координати так би мовити, і ось чекав пів року перша заміна і зараз ще пів року пройшло а то і рік, і зараз тільки но знову на заміну. Звісно виникає питання у вас чому я вас питаюсь, тому що. Тільки викладач зможе зрозуміти студента. Це в мене друга заміна, в рік, сміх та й годі.зразу не пішов працювати вчителем так як місць нема, ось. Але чи дасть мені якусь мотивацію ця заміна чи ні не знаю. Кого замінюю то це вчитель вищої категорії, і тут не до сміху від 5 - 11 класу. Перейду до справи чи варто мені готувати обширні конспекти чи ні, або давати їм індивідуальні роботи. Чомусь страх можна сказати все забув але не хочеться підводити директора. Взагалі на мою думку педагогічна праця відрізняється від цсіх професій, тим що окрім того щоб любити свою роботу потрібна практика. Я не знаю як мені бути просто, що робити які конспекти, їм дати. В сьогоденнішніх підручниках на перший погляд просто написано і легко але написано все таки не дуже. На першій моїй заміні стався інцидент з завучем, це була якраз тема у 8 класах, про клімат, і я навіть не зрозумів що там написано, хоч в інституті кліматологія і метеорологія була самим найкращим предметом, я не скористався підручником і скористався посібником Г.В.Чернюк Метеорологія і кліматологія. Звісно завуч цього чомусь не одобрила. Але все таки як донести до учня матеріал, який без сумніву великий на інформацію і навпрочуд важкий, для загалу. Чи аналізують методисти свої роботи перш ніж їх дати на перевірку в міністерство освіти щоб випускали підручники. Чи повинен вчитель все таки з того всього содому й гомори знайти щось цікаве і лаконічно викласти учневі. Чи вс таки я маю право взяти інший посібник і скласти свій план конспект уроку, чи і не варто цього робити.

Гість
Федір 04 листопада 2012 · Редагувати Відповісти

За здалегідь вам дякую, з повагою до вас Микуланинець Федір

Залиште Ваш коментар

Гість
Гість 23 серпня 2019

Географічна наука