У статті розглянуто питання місця і значення релігійних об’єктів у культурному ландшафті. На прикладі найбільш відвідуваних релігійних об’єктів міста Львова проведено соціологічне дослідження. На основі одержаних результатів шляхом рейтингування (ранжування) визначено найбільш привабливі для туристів релігійні об’єкти і подано їх характеристику.
Ключові слова: релігійний (сакральний) об’єкт, сакрально-туристична привабливість, метод бальної оцінки, культурний ландшафт.
Божук Т.И. Религиозные объекты в культурном ландшафте и их использование для потребностей туризма (на примере города Львова). В статье рассмотрены вопросы места и значения религиозных объектов в культурном ландшафте. На примере самых посещаемых религиозных объектов города Львова проведено социологическое исследование. На основании полученных результатов путем ранжировки определены самые привлекательные для туристов религиозные объекти и приведена их характеристика.
Ключевые слова: религиозный (сакральный) объект, сакрально-туристическая привлекательность, метод бальной оценки, культурный ландшафт.
Bozhuk T.I. Religion objects in the culture landscape and its using for needs in tourism (in imitation of Lviv). There are considered place and meaning of the religion objects in culture landscape in this article. The sociological investigation was realized of the most visited Lviv’s objects. It based on the results that were receipted the way of rating defined the most attractive religious objects for tourists. And present their characteristic in appearance of assessment card.
Keywords: religious (sacred) object, sacraltouristical attraction, method bale value, culture landscape.
Усі статті, які представлені на сайті Geograf.com.ua, розміщені виключно для ознайомлення. Копіювання та розповсюдження статей без письмового дозволу їх авторів суворо заборонено!