Досліджено проблеми формування інноваційно-освітньої траєкторії в умовах ринку, її місце і роль у розвитку та модернізації економіки, розкрито роль у цьому процесі вищої школи; сутність і критерії її інноваційної діяльності, обґрунтовуються шляхи становлення вищих навчальних закладів як центрів інновацій.
Ключові слова: нова економіка, освіта, вища освіта, інновації, траєкторія.
Вера Куценко, Алла Решетняк. ФОРМИРОВАНИЕ ИННОВАЦИОННО-ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ТРАЕКТОРИИ РАЗВИТИЯ НОВОЙ ЭКОНОМИКИ. Исследованы проблемы формирования инновационно-образовательной траектории в условиях рынка, ее место и роль в развитии и модернизации экономики, раскрыта роль в этом процессе высшей школы; сущность и критерии ее инновационной деятельности, обосновываются пути становления высших учебных заведений как центров инноваций.
Ключевые слова: новая экономика, образование, высшее образование, инновации, траектория.
Vera Kutsenko, Alla Reshetnyak. GENERATE INNOVATIVE AND EDUCATIONAL TRAJECTORY OF DEVELOPMENT OF THE NEW ECONOMY. The problems of forming innovative educational trajectory in the market place and its role in the development and modernization of the economy and role in the process of high school, the nature and criteria of innovation substantiate formation of universities as centers of innovation.
Keywords: New economy, education, higher education, innovation trajectory.
Усі статті, які представлені на сайті Geograf.com.ua, розміщені виключно для ознайомлення. Копіювання та розповсюдження статей без письмового дозволу їх авторів суворо заборонено!