Увійти  \/  Зареєструватися  \/ 

Вхід на сайт

Зареєструватися

Введене Вами ім'я недійсне.
Будь-ласка, введіть допустиме ім'я користувача. Без пробілів, у всякому випадку 2 , НЕ повинно бути символів: < > " ' % ; ( ) &
Пароль недійсний.
Ваші паролі не збігаються. Будь-ласка, введіть Ваш пароль в поле пароля та повторно введіть його в полі підтвердження.
Недійсна адреса електронної пошти
Адреси електронної пошти не збігаються. Будь-ласка, введіть Вашу адресу електронної пошти в поле адреси електронної пошти та повторно введіть адресу у полі підтвердження.
* * Обов'язкове поле

Пандяк І. Методологічні принципи вдосконалення процесу управління якістю готельних послуг

  • Назва статті: Методологічні принципи вдосконалення процесу управління якістю готельних послуг
  • Автор(и): Пандяк І.
  • УДК: 338.242
  • Джерело публікації: Вісник Львівського Університету. Серія географічна. 2009. - Вип. 36. - С. 249-254
  • Видання: Вісник Львівського Університету. Серія географічна.
  • Рік публікації: 2009

Проаналізовано сутність проблеми та методологічні принципи вдосконалення управління якістю послуг у готельних підприємствах шляхом розробки та впровадження системи оцінювання та контролю якості. Для визначення рівня якості обслуговування у готельних підприємствах запропоновано систему нормативно-технологічних, економічних, маркетингових показників якості.

Ключові слова: управління якістю, якість послуги, рівень якості, конкурентоспроможність готельних підприємств.

Проанализировано сущность проблемы и методологические принципы усовершенствования управления качеством услуг в гостиницах посредством разработки и внедрения системы оценки и контроля качества. Для определения уровня качества обслуживания в гостиничных предприятиях рекомендуется система нормативно-технологических, экономических, маркетинговых показателей качества.

Ключові слова: управление качеством, качество услуги, уровень качества, конкурентоспособность гостиничных предприятий.

Essence is analysed problems and methodological principles of improvement of quality management of services in hotel enterprises by development and introduction of the system of evaluation and control of internalss. For determination of level of internalss of service in hotel enterprises the offered system of indexes of internalss: normatively-technological, economic, marketing.

Keywords: quality management, internalss of favour, level of internalss, competitiveness of hotel enterprises.

 

Усі статті, які представлені на сайті Geograf.com.ua, розміщені виключно для ознайомлення. Копіювання та розповсюдження статей без письмового дозволу їх авторів суворо заборонено!

Фільтр наукових статей

Надіслати статтю для публікації

Географічна наука