Увійти  \/  Зареєструватися  \/ 

Вхід на сайт

Зареєструватися

Введене Вами ім'я недійсне.
Будь-ласка, введіть допустиме ім'я користувача. Без пробілів, у всякому випадку 2 , НЕ повинно бути символів: < > " ' % ; ( ) &
Пароль недійсний.
Ваші паролі не збігаються. Будь-ласка, введіть Ваш пароль в поле пароля та повторно введіть його в полі підтвердження.
Недійсна адреса електронної пошти
Адреси електронної пошти не збігаються. Будь-ласка, введіть Вашу адресу електронної пошти в поле адреси електронної пошти та повторно введіть адресу у полі підтвердження.
* * Обов'язкове поле

Страчкова Н.В. Автономна Республіка Крим на ринку рекреаційних послуг (суспільно-географічна оцінка конкурентних позицій)

  • Автор: Страчкова Н.В.
  • Назва: Автономна Республіка Крим на ринку рекреаційних послуг (суспільно-географічна оцінка конкурентних позицій)
  • Спеціальність: 11.00.02 - економічна та соціальна географія
  • Рік захисту: 2002
  • Тип дисертації: Кандидатська
  • Науковий центр: Київ
  • Науковий керівник (консультант): Балабанов Г.В.
  • УДК: 911.3:338.48(477.75)
  • Установа, де виконано: Інститут географії НАН України
  • Провідна установа: Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка
  • Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4Укр-6Кри)
  • Шифр НБУВ: РА319222

У дисертації дано оцінку конкурентних позицій АР Крим на ринку рекреаційних послуг (РРП) з використанням геомаркетингового підходу. Узагальнено результати геомаркетингових досліджень у рамках суспільної географії, проведено аналіз існуючих методичних підходів і прийомів для дослідження територіальних ринків, виявлено можливості їхнього використання для дослідження специфічного типу РРП. Розроблено методику порівняльного аналізу конкурентних позицій території на РРП, що включає обґрунтування програми, систему оціночних показників за групами параметрів і їхніх модифікацій на різних територіальних рівнях.

Створено шкали бальної оцінки показників, що складають основу для картографічного представлення найважливіших результатів у вигляді багатокутників конкурентоспроможності. Виявлено географію попиту, споживчі переваги й ступінь задоволення відпочинком на півострові за допомогою соціологічного опитування серед рекреантів, що проживають за межами Криму. Виявлено відповідність пропозиції реальному попиту за допомогою соціологічного опитування серед організаторів відпочинку в Криму. Проведено оцінку конкурентних позицій АР Крим на міжнародному, національному і регіональному рівнях, обґрунтовані стратегічні напрями посилення конкурентоспроможності АР Крим на РРП.

Об'єктом дослідження даної дисертаційної роботи є ринок рекреаційних послуг АР Крим, предметом – територіальна система конкурентних відносин у сфері виробництва, реалізації та споживання рекреаційних послуг, досліджувана з використанням специфічного геомаркетингового методу.

Ключові слова: геомаркетинг, територіальний ринок рекреаційних послуг, фізико-географічні, соціо-економгеографічні, економічні параметри, соціологічне опитування, рейтинг конкурентоспроможності території, стратегія посилення конкурентних позицій території на ринку рекреаційних послуг.

 

Переглянути автореферат дисертації

 

Фільтр дисертацій

Географічна наука