Дивно, але вперше з цим я зіткнувся ще у школі, коли на розповідь про те, що я хочу стати географом, мені задавали дивне питання: "І чим ти будеш займатися? Вивчати материки?". Тоді я думав, що така примітивність мислення можлива лише у моїх однокласників, а для більшості людей спеціальність "географія" та сфери застосування географічних знань, навичків, умінь та географічного способу мислення в цілому є зрозумілими і очевидними. Найбільш прикрим є те, що я помилявся. Подібна обмеженість розуміння географії властива не лише моїм колишнім одкласникам. Вона властива більшості звичайних (тобто тих, які не мають відношення до географії) людей , які асоціюють географію лише з країнами (столицями) світу, подорожами та викладанням географії в школі. Мабуть, це все, що вони пам'ятають про географію зі шкільної лави. Звичайно, в такі моменти стає дуже прикро. Чому для всіх зрозуміло, чим сьогодні займаються біологи, фізики, хіміки, правознавці, економісти та ін., але не вистачає кмітливості, щоб здогадатися про сфери застосування географії. Думаю, це тому, що цих сфер надто багато (не буду їх усі зараз перелічувати) і вони стосуються і в тому числі тих знань, якими володіють вищеперераховані професії. Можливо, це пояснюється також способами і рівнем викладання георафії у тій же середній школі, коли навіть самі вчителі не можуть пояснити учням де, крім викладання у школі, можна застосувати географічні знання і не агітують учнів пов'язувати своє життя з географією. Але найбільше мене вражають деякі студенти, які провчившись майже 5 років на географічному факультеті, мають таку саму примітивність сприйняття того, що вкладали у їх голови всі ці роки. У такі моменти я люблю повторювати вислів, який почув від Н. В. Бєскової на одній з всеукраїнських олімпіад: "Географія - це ще не все, але все інше без географії - це ніщо!".
Як подолати таку необізнаність суспільства про географів, географію та географічні спеціальності?  Як можна втокмачити людям-негеографам, що географія - це не лише Колумб, столиця Франції, глобус та вчитель географії у школі?